Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Zika, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:06:59Z
dc.date.available 2014-05-13T23:00:24Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8721
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na výzkum vlivu reklamy a médií na děti. Cílovou skupinou respondentů byly zvoleny děti 2. stupně základní školy a střední školy. V teoretické části je popsán psychický vývoj dětí a vliv médií v období školního věku. Důležitými body, kterými se práce dále zabývá, jsou média, marketingový výzkum prováděný s dětmi a negativní vlivy médií. Cílem analytické části je zjištění rozdílu ve vnímání reklamy a působení médií mezi mladšími a staršími dětmi. Pro výzkum byla využita dotazníková metoda. Výzkumy byly provedeny v letech 2007 a 2008. cs
dc.format 56 s., 20 s. příloh cs
dc.format.extent 2111802 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
dc.subject TV reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject psychologie reklamy cs
dc.subject děti základní a střední školy cs
dc.subject Tv advertisement en
dc.subject media en
dc.subject psychology of advertisement en
dc.subject children of primary and high school en
dc.title Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin cs
dc.title.alternative Advertising perception of selected target groups en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis aims at the research of an influence of advertising and media on children. Target group of respondents I have chosen are children at second stage of primary school and high school. In theoretical part you can find a description of the psychic development of children. Important points that my work deals with are media and marketing research practised on children and negative influences of media. The aim of an analytical part is a detection diferences in perception of advertisement and influence of media between younger and older children. For the research it has been used the question form method. The researches were realized at years 2007 and 2008. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10546
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zika_2009_bp.pdfBlocked 2.013Mb PDF View/Open
zika_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
zika_2009_op.doc 68Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account