Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Zvolský, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:13:10Z
dc.date.available 2010-07-17T11:13:10Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8277
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou komerčních sdělení v počítačových hrách. Popisuje vývoj tohoto média, jeho současný stav a do jisté míry i budoucí možnosti využití nových technologií. V teoretické části jsou shrnuta specifika her jako média a jejich rozdělení z hlediska žánrů. Je zde uvedena typologie jejich konzumentů - hráčů a také jednotlivé formy reklamních sdělení, se kterým se v tomto médiu můžeme setkat. Analytická část se zabývá popisem a analýzou konkrétních marketingových sdělení v jednotlivých herních titulech. cs
dc.format 77 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4174469 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject počítačová hra cs
dc.subject advergaming cs
dc.subject in-game advertising cs
dc.subject statická reklama cs
dc.subject dynamická reklama cs
dc.subject příležitostná reklama cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject komunita cs
dc.subject hráč cs
dc.subject product placement cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject computer game en
dc.subject advergaming en
dc.subject in-game advertising en
dc.subject static advertisement en
dc.subject dynamic advertisement en
dc.subject occasional advertisement en
dc.subject sponsorship en
dc.subject community en
dc.subject player en
dc.subject product placement en
dc.title Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace cs
dc.title.alternative PC Games as a marketing communications tool en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the field of advertising in computer games. It describes the evolution of the media, its contemporary state and to a certain extend future possibilities of use of new technologies. In the theoretical part, there is a specification of the medium and the description of its genres. There is also a typology of its consumers - players and the definitions of various advertising forms that one can use in this medium. The analytic part comprises of the analysis of particular advertisements in different game titles. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10547
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zvolský_2009_bp.pdf 3.981Mb PDF View/Open
zvolský_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
zvolský_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account