Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wolf, Dušan
dc.contributor.author Olejníčková, Pavla
dc.date.accessioned 2010-07-17T09:08:02Z
dc.date.available 2010-07-17T09:08:02Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8049
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR. V první části se zabývám zrodem vinařství ve světě i u nás, jeho vývojem, historickými souvislostmi, způsoby tradičního značení, vinařskými symboly a ikonografií. Dále se věnuji vzniku vinařské propagace, jejímu vývoji a jednotlivým podobám tištěné reklamy. Druhá část je věnována českým a moravským etiketám na víno, od těch prvorepublikových až po současné a také jejich specifickým druhům. Stručně zde zmiňuji i některé nejznámější výrobce vína a jejich značky. Poslední kapitola je nahlédnutím do světa současné vinařské propagace. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 13533281 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject značka cs
dc.subject víno cs
dc.subject vinařství cs
dc.subject etikety cs
dc.subject viněta cs
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject visual style en
dc.subject brand en
dc.subject wine en
dc.subject viniculture en
dc.subject etiquettes en
dc.subject label en
dc.title Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR. cs
dc.title.alternative History and present of Wine Labels and Wine Brands in Czech Republic. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lehutová, Zuzana
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated Theme of this bachelor thesis is the history and the present age of wine etiquettes and brands of wineries and viniculture in the Czech Republic. In the first part it is concerned with the origin of viniculture in the world and in the Czech Republic, its progress, historical links, ways of traditional labelling, wine symbols and iconography. Furthermore I pay my attention to the origin of wine promotion, its progress and particular images of printed advertising. The second part is devoted to the czech and moravian wine etiquettes, starting from the First Republic ones, finishing at the present ones and their specific kinds. I also briefly mention some of the best-known wine producers and their brands. The last chapter is an insight into the wolrd of the present wine promotion. en
dc.description.department Ústav produktového designu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/127 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 13293
dc.date.assigned 2008-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
olejníčková_2009_bp.pdf 12.90Mb PDF View/Open
olejníčková_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
olejníčková_2009_op.doc 84Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account