Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line |
Author: |
Vincenc, Pavel
|
Advisor: |
Wolf, Dušan
|
Abstract:
|
Obsahem bakalářské práce je realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií. V teoretické části práce se zabývám hodnocením vývoje internetové reklamy v posledních letech. Zároveň se zaměřuji na porovnání nových forem marketingové komu-nikace s "tradičními" médii. Součástí práce je také výčet momentálně používaných on-line reklamních formátů, včetně zaměření na nové trendy v marketingové komunikaci. Důleži-tým ukazatelem je efektivita internetové reklamy a to, jakým způsobem jí lze měřit. V neposlední řadě také poukazuji, na otázku etického hlediska reklamy a způsoby její regu-lace. Část praktická obsahuje konkrétní realizaci reklamní kampaně, za využití nových prostředků marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7976
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav produktového designu |
Discipline:
|
Multimedia a design |
Grade for thesis and defense:
|
C
13125
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account