Postavení mužů a žen v reklamě na pivo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postavení mužů a žen v reklamě na pivo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Hanáková, Klára
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:18:23Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:47Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7946
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou televizních reklamních spotů na pivo s důrazem na porovnání role mužů a žen v těchto reklamách. V teoretické části se věnuje základním principům reklamy, mechanismům regulace reklamy a rovněž nabízí základní orientaci ve specifické problematice marketingu v pivovarnickém odvětví Analytická část nabízí porovnání konkrétních spotů z nejrůznějších geografických lokalit a hledá jejich společné a odlišné znaky. cs
dc.format 67 cs
dc.format.extent 569519 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
dc.subject muži cs
dc.subject pivo cs
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject reklamní apel cs
dc.subject reklama a sexismus cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject ženy cs
dc.subject men en
dc.subject beer en
dc.subject breweries en
dc.subject television advertising en
dc.subject advertising appeal en
dc.subject advertising and sexism en
dc.subject advertising regulation en
dc.subject women en
dc.title Postavení mužů a žen v reklamě na pivo cs
dc.title.alternative Role of men and women in beer commercial en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor work covers analysis of television advertising spots with emphasis on com-paring roles of men and women in these advertisements. In theoretical part it presents basic principles of advertising, mechanisms of advertising regulation and also a brief orientation in specific problematic of breweries marketing. Analytical part offers a comparing of specific spots from various geographical locations and tries to find their common and divergent symbols. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 11434
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
hanáková_2009_bp.pdfBlocked 556.1Kb PDF View/Open
hanáková_2009_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
hanáková_2009_op.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account