Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Ježdík, Radek
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:00:16Z
dc.date.available 2010-07-17T08:00:16Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7919
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace. Analyzuji, zdali nové trendy v marketingových komunikacích, jako jsou například virální marketing, guerilla marketing či product placement, balancují častěji na etické hranici, než tradiční marketingové techniky. Zabývám se také fenoménem poslední doby, za který lze označit internetové sociální sítě a blogy. Cílem práce je také popsat systém regulace a samoregulace reklamy v České republice a stanovit opatření, která by zvýšila kultivovanost a etickou úroveň reklamy u nás. Závěry práce jsou podloženy průzkumem a analýzou dat Rady pro reklamu. cs
dc.format 86 cs
dc.format.extent 1523414 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Etika cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject samoregulace reklamy cs
dc.subject nové trendy cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject SPAM cs
dc.subject product placement cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject blogy cs
dc.subject Ethics en
dc.subject Code of Advertising Practice en
dc.subject advertising regulation en
dc.subject viral marketing en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject SPAM en
dc.subject product placement en
dc.subject social networking en
dc.subject blogs en
dc.title Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace cs
dc.title.alternative Marketing communications and the new trends (in light of morality) en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Brázda, Radim
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis addresses new trends in marketing communications in terms of the ethics of promotion. I analyze if new trends in marketing communications, such are viral marketing, guerilla marketing or product placement, balance more frequently on ethical boundaries than tradition marketing tools. I also deal with the recent phenomenon of internet social networks and blogs. The aim of this thesis is also to describe the system of regulation and self-regulation of advertisement in the Czech Republic and to provide for measures in order to raise the sophistication and ethical level of advertisement. Findings of work are based on survey and on data analysis from Ad Council (Czech Advertising Standards Council - "Rada pro reklamu'q). en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10608
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
ježdík_2009_dp.pdfBlocked 1.452Mb PDF View/Open
ježdík_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
ježdík_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account