Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Plšek, Radoslav
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:33:58Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:30Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7487
dc.description.abstract V úvodní části je obsažena rešerše odborné literatury, která je zaměřená především na tvorbu účinné reklamy, nástroje a vlivy, které ji ovlivňují. V další části je obsažena regulace reklamy v ČR a její zákonná omezení. V praktické části se zabývám tvorbou databázového programu ke třídění reklam masmédií a následným členěním konkrétních spotů do jednotlivých kategorií. Na závěr jsem vytvořil redukovaný soubor této databáze, který obsahuje pouze výběr některých reklam. cs
dc.format 58 s. cs
dc.format.extent 964782 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
dc.subject Reklama cs
dc.subject Reklamní soubor cs
dc.subject Databáze cs
dc.subject Apel cs
dc.subject Reklamní média cs
dc.subject Televize cs
dc.subject Advertisement en
dc.subject Advertising set en
dc.subject Database en
dc.subject Appeal en
dc.subject Advertising medium en
dc.subject Television en
dc.title Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií cs
dc.title.alternative CREATION AND USING OF SYSTEM DATABASE TO SORTING OF ADVERTISMENTS en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tureček, Tomáš
dc.date.accepted 2008-01-22
dc.description.abstract-translated In introductory part is included backround research that is aimed mainly on creation of effective advertisement, tools and clouts that influence it. The next part includes regulation of advertisement in Czech Republik and its legal measures. In a practital part I deal with creation of database programme to selecting advertisements and segmentation of particular advertising sets into specific category. At the end I created reduced set of this database that includes only selection of some advertisments. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7396
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
plšek_2008_bp.pdfBlocked 942.1Kb PDF View/Open
plšek_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
plšek_2008_op.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account