Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu |
Author: |
Polišenská, Monika
|
Advisor: |
Schneider, Jaromír
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingových strategií rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko. K realizaci tohoto projektu byla použita jak sekundární, tak pri-mární data. Práce je rozdělená do dvou částí. První část je teoretická, popisující obecné definice marke-tingu aplikované na marketing regionů, resp. mikroregionů. Dále je pak popsaná problema-tika cestovního ruchu v rámci České republiky, definice marketingové komunikace a její nové trendy. Druhá, praktická část, je zaměřená na analýzu sledované oblasti za použití sekundárních dat a primárních dat. Závěr praktické části je věnován alternativnímu řešení problémových oblastí a vytvoření projektu marketingové strategie, která by přispěla k rozvoji cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7123
|
Date:
|
2008-08-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje |
Discipline:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Grade for thesis and defense:
|
C
9039
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account