Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s.r.o. pro potencionální studenty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s.r.o. pro potencionální studenty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Gluczová, Sandra
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:40:02Z
dc.date.available 2010-07-17T00:40:02Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7085
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit stávající formy propagace Střední školy hotelové Zlín, s. r. o, kterými působí na své potencionální studenty. Na základě dotazníku a teoretické části nabídnout možnosti prezentace pro budoucí působení na potencionální zájemce o studium a vytvořit analýzu nákladů. Z navrhovaných možností prezentace dále podrobněji rozpracovat školou vybrané nástroje propagace a do budoucna doporučit méně finančně náročné části propagace. cs
dc.format 89 s., 16 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4561818 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject kupní chování cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject sales support en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject advertisement en
dc.subject personal selling en
dc.subject purchase behaviour en
dc.subject questionnaire en
dc.title Návrh prezentace Střední školy hotelové Zlín, s.r.o. pro potencionální studenty cs
dc.title.alternative Concept of Zlín Intermediate Hotel School's presentation for potential students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2008-01-22
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with analysis and evaluation of current publicity instruments used by Hotel Secondary School in Zlín to attract potential students. Its goal is to suggest new possible methods including cost analysis expand more details those chosen by the School and recommend financially optimal methods for the future. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7378
dc.date.assigned 2007-11-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
gluczová_2008_bp.pdfBlocked 4.350Mb PDF View/Open
gluczová_2008_vp.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open
gluczová_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account