Business strategie SBU TEKOO REALITY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Business strategie SBU TEKOO REALITY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řešetka, Miroslav
dc.contributor.author Borák, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:00:57Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:28Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6986
dc.description.abstract Účelem této bakalářské práce je kompletně analyzovat zvolenou strategickou obchodní jednotku firmy TEKOO REALITY pomocí světově uznávaných analýz. Vytýčená SBU je zaměřena na realitní činnost na zahraničním trhu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části jsou popsány jednotlivé druhy analýz, které budou použity a jejich struktura. A v části druhé je ukázáno, jak jsou všechny teoretické poznatky aplikovány v praxi. Závěry všech analýz nám poslouží k sestavení SWOT analýzy. cs
dc.format 67 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 1220762 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
dc.subject SBU cs
dc.subject analýza cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject strategie cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject investice cs
dc.subject SBU en
dc.subject analysis en
dc.subject customers en
dc.subject strategy en
dc.subject competition en
dc.subject investment en
dc.title Business strategie SBU TEKOO REALITY cs
dc.title.alternative Business strategy SBU TEKOO REALITY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šedová, Hana
dc.date.accepted 2008-01-15
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to completely analyse selected strategic business unit of company TEKOO REALITY by using world-famous analyses. The selected SBU is concerned with real activities on foreign market. This work is divided into teoretical and practical part. In the first part are in detail described types of analyses that are going to be used. And in the second part is described the way the teoretical information is used in a use. The all analyses summary is will be used to set the SWOT analyse up. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7371
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
borák_2008_bp.pdfBlocked 1.164Mb PDF View/Open
borák_2008_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
borák_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account