dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Hronová, Milada
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T23:46:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T23:46:09Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6946
|
|
dc.description.abstract |
V odůvodnění mého rozhodnutí pokračovat ve studiu v navazujícím magisterském programu Mediální a komunikační studia, oboru Marketingové komunikace, jsem před dvěma lety zmiňovala předchozí studium na Univerzitě Palackého v Olomouci. Jestliže jsem tehdy svou závěrečnou bakalářskou práci věnovala tématu public relations na vysokých školách, tak v zájmu o uvedený segment marketingových komunikací pokračuji i dále. Ve své diplomové práci jsem však konkrétnější. Pokusila jsem se analyzovat jeden z nástrojů komunikace na Univerzitě Palackého, tištěné periodikum Žurnál UP. Protože od doby, kdy jsem tvořila bakalářskou práci zabývající se problematikou public relations na vysokých školách, uplynulo zhruba deset let a protože "podnikové zpravodaje" jsou součástí uvedeného segmentu marketingových komunikací, považovala jsem za nutné se po těchto letech ke zmiňované oblasti znovu vrátit. Učinila jsem tak v teoretické části, z níž vyplývají obecná pravidla daná segmentem public relations, tedy předpoklady, jak by "podnikový zpravodaj" měl vypadat, co by mělo být jeho obsahem, účelem a cílem. V praktické části pak uskutečněná analýza o efektivitě komunikace prostřednictvím zpravodaje měla hypotézu prokázat. Projektová část této diplomové práce vychází jak z formulovaných hypotéz daných teoretickou rovinou public relations, tak ze shora nastíněných praktických výstupů formulovaných praktickou částí práce. |
cs |
dc.format |
77 s., 21 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5878605 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
podnikový zpravodaj
|
cs |
dc.subject |
Žurnál UP
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
company periodicals
|
en |
dc.subject |
Žurnál UP
|
en |
dc.title |
Skončila doba"podnikových zpravodajů"? |
cs |
dc.title.alternative |
Company bulletins'time is over? |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
As the reason for my decision to continue with master programme "Media and communication studies", specialization "Marketing communication" I mentioned my previous studies. It was at Palacký University in Olomouc. I dedicated my bachelor's thesis to the topic "Public relations at Universities" and am still interested in the segment mentioned above - Marketing communications. But in my diploma thesis I am more concrete. I tried to analyze directly one of the instruments of communications at the Palacký University, printed serial "Žurnál UP" (journal). Because from that time, when I created my bachelor's thesis (dealing with the problematics of public relations at universities) passed ten years and because "company periodicals" are parts of mentioned segment in marketing communications, I considered it important to get back to this field after these years. I did so in the theoretical part of my thesis, where emerges general rules given by the segment public relations, i.e. conditions how the "company periodical" should look like, what should be the content, purpose and goal. Whereas in the practial part the implemented analysis was to prove the hypothesis of its operating. Project part of this thesis is based on formulated hypothesis - given by the theoretical level of public relations, as well as from practical inputs (mentioned above) and formulated throughout the analytical part of my thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7585
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|