Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Tomečková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:03:30Z
dc.date.available 2013-05-05T23:00:34Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6619
dc.description.abstract Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o." Hlavní důvodem pro zvolení tohoto tématu je potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit stavební společnosti, které povedou k upevnění image firmy na trhu a zároveň k udržení stávajících a získání nových zákazníků - investo-rů. V teoretické části se věnuji marketingové komunikaci obecně i se zaměřením na sta-vebnictví. V analytické část diplomové práce se zabývám analýzou makroprostředí pomocí analýzy PESTE a také analýzou mikroprostředí použitím Porterova modelu pěti konku-renčních sil. V práci je provedena GE matice, analýza SWOT a také konkurenční srovnání jednotlivých faktorů vybraných společností. V poslední fázi je provedena analýza součas-ných marketingových komunikačních aktivit společnosti a její kritické zhodnocení. Na zá-kladě zjištěných poznatků je v poslední části diplomové práce navržen projekt marketingo-vé komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o., jež je doplněn nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. cs
dc.format 119 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 982170 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
dc.subject stavebnictví cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject building industries en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.title Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Project of the marketing communications of the company GEOSTAV, Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chwaszcz, Ondřej
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is worked by the thema "The project of the marketing communikaction by the company GEOSTAV, Ltd. The main reason for choosing this thema is the need to improve the actual level of marketing activities in the building company, which will come to make image of the company on the market and at the same time to keep and to obtain new customers - investors. In the theoretical I devote to marketing communication and al-so with a view to the building industries. In the analytical part of my diploma thesis I deal with analysis of outside environment by means of the analysis PESTE and also the analysis inside environment using The Porter's model of five competitive force. In the thesis is practised also GE nut, the SWOT analysis and also the compare of competition single fac-tors choosing companies. In the last part is provided the analysis of actual company 's marketing activities and its critical evaluation. Based on the researched information is pro-jected in the last part of my diploma thesis the project of marketing communication in the company GEOSTAV, Ltd, which there are also analysis of timing, costs and risks. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8337
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
tomečková_2008_dp.pdfBlocked 959.1Kb PDF View/Open
tomečková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
tomečková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account