Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.
Author: Katrňáková, Darina
Advisor: Hrazdilová Bočková, Kateřina
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem optimalizace marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna, s.r.o. Je zpracována za účelem zlepšení současné úrovně marketingové komunikace společnosti, které povede k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingových aktivit a marketingové komunikace.V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna s.r.o. a jejich kritické zhodnocení.V projektové části je vytvořen projekt optimalizace konkrétní marketingové aktivity, který je doplněn o časo-vou, nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6599
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2028
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: A 9069


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
katrňáková_2008_dp.pdfBlocked 1.676Mb PDF View/Open
katrňáková_2008_vp.pdf 43.06Kb PDF View/Open
katrňáková_2008_op.pdf 47.89Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account