Film a počítačové hry

DSpace Repository

Language: English čeština 

Film a počítačové hry

Show simple item record

dc.contributor.advisor Binter, Tomáš
dc.contributor.author Hubáček, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:46:59Z
dc.date.available 2010-07-16T19:46:59Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6443
dc.description.abstract Tato práce se zabývá fenoménem interaktivní zábavy v souvislosti se světem kinematografie, jako zdroje, ze kterého při svém vývoji čerpá. Stručně shrnuje historii herního průmyslu s jeho důležitými mezníky. Zkoumá specifické projevy filmové řeči ve videohrách a zpětné působení her na oblast filmu. V závěru se autor zamýšlí nad otázkou, je-li možné počítačovým hrám přiřknout status umění, stejně jako kinematografii. cs
dc.format 29 cs
dc.format.extent 432054 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject počítačové hry cs
dc.subject videohry cs
dc.subject film cs
dc.subject kinematografie cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject historie cs
dc.subject umění cs
dc.subject filmová řeč cs
dc.subject computer games en
dc.subject videogames en
dc.subject film en
dc.subject movie en
dc.subject cinematography en
dc.subject evolution en
dc.subject history en
dc.subject art en
dc.subject film language en
dc.title Film a počítačové hry cs
dc.title.alternative Theoretical part: Film and computer games. Practical part: Screenwriter on the movie "Besrman" en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Živocký, Jan
dc.date.accepted 2008-06-05
dc.description.abstract-translated This work is about the phenomenon of interactive entertainment which draws from the experience of cinematography for its own evolution. It briefly summarizes the history of gaming industry with the most important milestones. The work also explores factual signs of film language in videogames and reciprocal incidence of games in the area of film. Author debates about the question whether we can assign a status of art for videogames, the same way as it was granted for cinematography. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/124 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Audiovize cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Audiovision Arts en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 8246
dc.date.assigned 2008-03-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hubáček_2008_bp.pdf 421.9Kb PDF View/Open
hubáček_2008_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
hubáček_2008_op.doc 84.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account