Projekt činností firmy v rámci komunikace se zákazníkem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt činností firmy v rámci komunikace se zákazníkem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Jachanová, Romana
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:12:12Z
dc.date.available 2010-07-16T19:12:12Z
dc.date.issued 2008-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6349
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce obsahuje problematiku z managementu jakosti, orientace na zákazníka a měření v systémech managementu jakosti. Teoretické podklady slouží pro zpracování analytické části a projektového bloku. Analytická část je zaměřena na představení společnosti, nabíd-ku produktů, rozdělení zákazníků a současné hodnocení spokojenosti zákazníků. Na základě výsledků analytické části je v projektové části navrhnut systém hodnocení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 75 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 911998 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject kvalita cs
dc.subject proces cs
dc.subject systém managementu jakosti cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject měření a systém hodnocení cs
dc.subject quality en
dc.subject processing en
dc.subject quality management system en
dc.subject communication en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject measurement and system of valuation en
dc.title Projekt činností firmy v rámci komunikace se zákazníkem cs
dc.title.alternative Project of company occupations in spheres of communication with customers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Jiří
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated This master thesis takes into consideration the problems with the measurement of customer satisfaction. The theoretical part of thesis contains dilemmas of quality management, complexity of customers and measurement in quality management systems. Theoretical basis is used for processing the analytical and the project sections. The analytic part focuses on introducing the company; offered products, customer divisions and contemporary eva-luation of customers' satisfaction. Then, based on the results of the analytical part, the system is used to evaluate the satisfaction of customers. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/177 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Průmyslové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Industrial Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8221
dc.date.assigned 2008-03-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
jachanová_2008_dp.pdfBlocked 890.6Kb PDF View/Open
jachanová_2008_vp.pdf 27.26Kb PDF View/Open
jachanová_2008_op.pdf 38.26Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account