Animace v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Animace v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slivka, Ondrej
dc.contributor.author Rucká, Iva
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:24:08Z
dc.date.available 2010-07-16T17:24:08Z
dc.date.issued 2008-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6137
dc.description.abstract Cílem této práce je přinést pohled na animovanou reklamu, na její vývoj a nové trendy, jako významného komunikačního prostředku. Animace prochází v dnešní době, díky novým technologiím, velikým rozvojem a získává si nezastupitelné místo v reklamním průmyslu. Práce je doprovázena mnohými výroky slavných umělců o reklamě a to kladnými i zápornými a je jenom na čtenáři, jaký úsudek si udělá. Sama vnáším i svůj pohled na výroky slavných a ne vždy se vším souhlasím. Jsou to názory odborníků určitě ve své době poplatné, ale dnes mnohdy nicneříkající. Zabývám se morálkou a důvody, proč zvolit právě animovanou reklamu. Druhá část je praktická ve formě přípravy animované reklamy, pro neziskovou organizaci, zabývající se mezilidskými vztahy v rodině a životním prostředím. Vytvořila jsem scénář a storyboard s doplněním výtvarných návrhů připravených na rozpohybování. Chtěla jsem, aby reklamní spot působil jako ruční práce, ne technicky. Praktická část doplňuje teoretickou a přibližuje, jak taková animovaná reklama vzniká. Celá práce může sloužit pro reklamní a marketingové pracovníky, kteří se často rozhodují, jaký typ reklamy zvolit, nebo může sloužit studentům uměleckých škol, jako výukový materiál. cs
dc.format 74 str. cs
dc.format.extent 9789638 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Animace cs
dc.subject Reklama cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Animation en
dc.subject Advertising en
dc.subject Marketing en
dc.title Animace v reklamě cs
dc.title.alternative Animation in Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Živocký, Jan
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to bring the look on the animated advertising, it's progression and new trends as important comware. Nowadays the animation goes through huge development and due to new technology gets unforgettable place in advertising industry. The work is accompanied by many positive and negative statements of famous artists about advertising and it depends only on the reader what will be his judgement. I bring my personal opinion on their statements and not always agree with them. These opinions of specialists were in their time surely highly valued but nowadays often without any meaning. I deal with the moral and reason why to choose just the animated advertising. The second part is practical in form of preparation of animated advertising, for non-profit association conversant with human relations in family and environment. I have created scenario and storyboard with addition of graphic proposals prepared on making of movement. I wanted the advertisement shot look like hand-made work, not technical. The practical part supports theoretical and shows how actually animated advertising has been created. This work can minister to advertising and marketing personnel who always decide what type of advertising to choose from or it can also minister to students from art schools as tutorial material. en
dc.description.department Ústav produktového designu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/127 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 8175
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
rucká_2008_bp.pdfBlocked 9.336Mb PDF View/Open
rucká_2008_vp.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open
rucká_2008_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account