Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Valentová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T16:55:32Z
dc.date.available 2010-07-16T16:55:32Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6068
dc.description.abstract Kosmetická firma, o které se v práci píše, má velkou společenskou odpovědnost. Její "Po-chod proti rakovině" prsu má již letitou tradici. Je to společnost pro ženy zabývající se prodejem kosmetiky. V roce 2007 byla ve firmě změněna strategii prodeje a ze svých tři-nácti kampaní ročně, kdy se zákazníkům představilo třináct katalogů, bylo zavedeno sedm-náct kampaní. Cílem práce je zjištění, jestli jsou prodejci spokojeni a jak přijali novou stra-tegii. Bylo to dobré rozhodnutí managementu? Ve SWOT analýze jsou porovnány výsledky dotazníkového šetření. Tabulka četnosti ukázala nejlepší cestu, jak spokojenost s novou strategií zlepšit. cs
dc.format 56 s., 6 s. příloh. cs
dc.format.extent 955058 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Strategie prodeje cs
dc.subject prodejci cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject motiv cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject Avon cs
dc.subject Sales en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject contentment en
dc.subject motive en
dc.subject education en
dc.subject Avon en
dc.title Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje. cs
dc.title.alternative Measure of distributor's contentment with the new strategy of sale. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated Cosmetics company mentioned in work has a high social responsibility. Its "March against cancer of breast" has many years'standing tradition. It is company for women selling cos-metics products. In 2007 the company changed the strategy of a sale and the number of campaigns presenting catalogues was changed from 13 to 17. Target work was finding of sale's contentment and their accept of the new strategy. Was it a right decision of manage-ment? There are comparing results of questionnairy in SWOT analysis. The schedule showed the best way how to improve the contentment with the new strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7528
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
valentová_2008_bp.pdfBlocked 932.6Kb PDF View/Open
valentová_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
valentová_2008_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account