Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele

Show full item record

No preview available
Title: Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele
Author: Darmovzalová, Jana
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Bakalářská práce " Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele " se zabývá tématem vlivu reklamy a médií na dospívající dívky. Teoretická část je zaměřena na obecné znalosti z oblasti reklamy a jejího působení na spotřebitele. Hlavním cílem práce je vysledovat na provedených výzkumech souvislosti mezi sledováním reklamy mladými dívkami a jejich představami o ideálu krásy. Práce si klade za úkol vyzkoumat, do jaké míry mohou mít tyto představy negativní dopad na psychický a zdravotní vývoj dívek. V závěru jsem se navrhla způsob komunikace zaměřený na rizikovou věkovou hranici dívek, která je období dospívá-ní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5901
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7449


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
darmovzalová_2008_bp.pdfBlocked 2.964Mb PDF
darmovzalová_2008_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
darmovzalová_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account