[NEOBHÁJENO] Percepce kulturní příspěvkové organizace Živý Zlín občany města Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Percepce kulturní příspěvkové organizace Živý Zlín občany města Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Recová, Alexandra
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58826
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem vnímání kulturní příspěvkové organizace Živý Zlín - kulturní a kreativní centrum. Jeho komunikace, nabídky akcí a způsobů propagace. Cílem je zjistit možné nedostatky v pokrytí jak kulturního portfolia akcí, tak i způsoby komunikace. Teoretická část poskytuje informace o marketingové komunikace, řízení komunikace v projektech, ale také důležitosti kultury pro společnost a způsobu jejího financování v této organizaci. V praktické části je představena samotná kulturní organizace, ale i město Zlín, ve kterém sídlí. Dále obsahuje interpretaci dat z výzkumných šetřené, které slouží k nastavení cílů projektové části.
dc.format 115 s. (184 850 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kultura cs
dc.subject Zlín cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject kulturní a kreativní centrum cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject culture en
dc.subject Zlín en
dc.subject contributory organization en
dc.subject cultural and creative center en
dc.subject communication plan en
dc.title [NEOBHÁJENO] Percepce kulturní příspěvkové organizace Živý Zlín občany města Zlín
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Perception of the Cultural Organization Živý Zlín by the Citizens of Zlín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the topic of the perception of the cultural organization Živý Zlín - a cultural and creative center. Its communication, offer of events, and ways of promotion. The aim it to identify possible gaps in the coverage of both the cultural portfolio of events and the methods of communication. The theoretical part provides information about marketing communication, communication management in projects, as well as the importance of culture for society, and the way it is financed within this organization. The practical part introduces the cultural organization itself, but also the city of Zlín, where is located. It also contains the interpretation of the data from the research investigated, which is used to set. The objective of the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71710
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account