| dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
| dc.contributor.author |
Recová, Alexandra
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58826
|
|
| dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem vnímání kulturní příspěvkové organizace Živý Zlín - kulturní a kreativní centrum. Jeho komunikace, nabídky akcí a způsobů propagace. Cílem je zjistit možné nedostatky v pokrytí jak kulturního portfolia akcí, tak i způsoby komunikace. Teoretická část poskytuje informace o marketingové komunikace, řízení komunikace v projektech, ale také důležitosti kultury pro společnost a způsobu jejího financování v této organizaci. V praktické části je představena samotná kulturní organizace, ale i město Zlín, ve kterém sídlí. Dále obsahuje interpretaci dat z výzkumných šetřené, které slouží k nastavení cílů projektové části. |
|
| dc.format |
115 s. (184 850 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Marketing
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
kultura
|
cs |
| dc.subject |
Zlín
|
cs |
| dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
| dc.subject |
kulturní a kreativní centrum
|
cs |
| dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
culture
|
en |
| dc.subject |
Zlín
|
en |
| dc.subject |
contributory organization
|
en |
| dc.subject |
cultural and creative center
|
en |
| dc.subject |
communication plan
|
en |
| dc.title |
[NEOBHÁJENO] Percepce kulturní příspěvkové organizace Živý Zlín občany města Zlín |
|
| dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Perception of the Cultural Organization Živý Zlín by the Citizens of Zlín |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the topic of the perception of the cultural organization Živý Zlín - a cultural and creative center. Its communication, offer of events, and ways of promotion. The aim it to identify possible gaps in the coverage of both the cultural portfolio of events and the methods of communication. The theoretical part provides information about marketing communication, communication management in projects, as well as the importance of culture for society, and the way it is financed within this organization. The practical part introduces the cultural organization itself, but also the city of Zlín, where is located. It also contains the interpretation of the data from the research investigated, which is used to set. The objective of the project part. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.description.result |
neobhájeno |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71710
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|