Marketingová komunikace na poli designu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace na poli designu |
| Autor: |
Herudková, Klára
|
| Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci mladých designérů. Cílem je analyzovat současné nástroje marketingové komunikace a identifikovat klíčová témata, která pomohou mladým designérům orientovat se na trhu a efektivněji propagovat svou tvorbu. Výzkum zahrnuje kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní výzkum v podobě individuálních rozhovorů, na které navazuje kvantitativní dotazníkové šetření, s cílem ověřit či vyvrátit data na větším vzorku respondentů. Zjištění ukazují, že mladí designéři čelí několika překážkám v podnikání, přičemž největší problémy jsou s finanční gramotností, cenotvorbou a absencí potřebných podnikatelských dovedností a marketingových strategií. Na základě těchto zjištění je navržena platforma pro mladé designéry, která poskytuje praktické informace, motivaci a edukační obsah v oblastech, jako je podnikání, marketing, autorské právo a cenotvorba. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58806
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet