Marketingová komunikace na poli designu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace na poli designu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace na poli designu
Author: Herudková, Klára
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci mladých designérů. Cílem je analyzovat současné nástroje marketingové komunikace a identifikovat klíčová témata, která pomohou mladým designérům orientovat se na trhu a efektivněji propagovat svou tvorbu. Výzkum zahrnuje kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní výzkum v podobě individuálních rozhovorů, na které navazuje kvantitativní dotazníkové šetření, s cílem ověřit či vyvrátit data na větším vzorku respondentů. Zjištění ukazují, že mladí designéři čelí několika překážkám v podnikání, přičemž největší problémy jsou s finanční gramotností, cenotvorbou a absencí potřebných podnikatelských dovedností a marketingových strategií. Na základě těchto zjištění je navržena platforma pro mladé designéry, která poskytuje praktické informace, motivaci a edukační obsah v oblastech, jako je podnikání, marketing, autorské právo a cenotvorba.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58806
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account