| dc.contributor.advisor |
Fafílek, Michael
|
|
| dc.contributor.author |
Ostrčilová, Lenka
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:12Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:12Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58199
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace společnosti SATOS, která se specializuje na prodej železářského a stavebního kování. Hlavním cílem práce bylo navrhnout projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace společnosti. V teoretické části byla provedena literární rešerše se zaměřením na marketingovou strategii a komunikaci. Praktická část byla zaměřena na posouzení aktuálního stavu marketingové komunikace společnosti k čemuž byly vypracovány analýzy jako je analýza marketingové komunikace, marketingového mixu, PESTLE analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Na základě zjištěných výsledků byl vytvořen návrh projektu, jehož cílem je zlepšit marketingovou komunikaci. |
|
| dc.format |
105 s. (146 452 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
analýza komunikačního mixu
|
cs |
| dc.subject |
analýza marketingového mixu
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
| dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
| dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
| dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
| dc.subject |
analysis of communication mix
|
en |
| dc.subject |
analysis of marketing mix
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
marketing strategy
|
en |
| dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
| dc.subject |
Porter's Five Forces analysis
|
en |
| dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
| dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
| dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication of the Selected Company |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Sasínková, Martina |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-04 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on improving the marketing communication of SATOS, a company specializing in the sale of hardware and construction fittings. The main objective of the thesis was to design a project aimed at improving the company's marketing communication. The theoretical part includes a literature review focused on marketing strategy and communication. The practical part focuses on assessing the current state of the company's marketing communication, which was done through analyses such as a marketing communication analysis, marketing mix analysis, PESTLE analysis, Porter's Five Forces analysis, a survey, and a SWOT analysis. Based on the findings, a project proposal was created with the goal of improving marketing communication. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
| dc.identifier.stag |
70832
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-25 |
|