Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Ostrčilová, Lenka
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58199
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace společnosti SATOS, která se specializuje na prodej železářského a stavebního kování. Hlavním cílem práce bylo navrhnout projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace společnosti. V teoretické části byla provedena literární rešerše se zaměřením na marketingovou strategii a komunikaci. Praktická část byla zaměřena na posouzení aktuálního stavu marketingové komunikace společnosti k čemuž byly vypracovány analýzy jako je analýza marketingové komunikace, marketingového mixu, PESTLE analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Na základě zjištěných výsledků byl vytvořen návrh projektu, jehož cílem je zlepšit marketingovou komunikaci.
dc.format 105 s. (146 452 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza komunikačního mixu cs
dc.subject analýza marketingového mixu cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject analysis of communication mix en
dc.subject analysis of marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject Porter's Five Forces analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of Marketing Communication of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sasínková, Martina
dc.date.accepted 2025-06-04
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on improving the marketing communication of SATOS, a company specializing in the sale of hardware and construction fittings. The main objective of the thesis was to design a project aimed at improving the company's marketing communication. The theoretical part includes a literature review focused on marketing strategy and communication. The practical part focuses on assessing the current state of the company's marketing communication, which was done through analyses such as a marketing communication analysis, marketing mix analysis, PESTLE analysis, Porter's Five Forces analysis, a survey, and a SWOT analysis. Based on the findings, a project proposal was created with the goal of improving marketing communication.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70832
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account