Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
| Autor: |
Raiskupová, Jana
|
| Vedoucí: |
Sasínková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti CANADIANA s.r.o. Cílem práce je zjištění současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a navržení vhodných doporučení ke zlepšení. Teoretická část práce vychází z odborné literatury a zaměřuje se na pojmy z oblasti marketingové komunikace, jako například marketingový a komunikační mix. V praktické části je analyzován současný stav marketingové komunikace za pomocí vybraných analýz, jako je Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, a provedených dotazníkových šetření. Na základě výsledků jsou navržena konkrétní doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57797
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet