Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Raiskupová, Jana
Vedoucí: Sasínková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti CANADIANA s.r.o. Cílem práce je zjištění současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a navržení vhodných doporučení ke zlepšení. Teoretická část práce vychází z odborné literatury a zaměřuje se na pojmy z oblasti marketingové komunikace, jako například marketingový a komunikační mix. V praktické části je analyzován současný stav marketingové komunikace za pomocí vybraných analýz, jako je Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, a provedených dotazníkových šetření. Na základě výsledků jsou navržena konkrétní doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57797
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet