Analýza public relations ve vybrané neziskové organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza public relations ve vybrané neziskové organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Podařilová, Beáta
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:53Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:53Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57794
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou public relations ve vybrané neziskové organizaci, konkrétně v organizaci Junák - český skaut, středisko Bílý štít v Novém Městě na Moravě. Cílem práce je zhodnotit současné PR aktivity a komunikační kanály, které tato organizace využívá ke komunikaci se svým cílovým publikem. V rámci výzkumu byly použity metody analýzy současných PR nástrojů, SWOT analýzy a dotazníkové šetření. Výsledky výzkumu ukázaly, že středisko je veřejností vnímáno pozitivně a jeho činnost považuje za prospěšnou pro město. Rodiče členů považují úroveň komunikace za dostačují a zároveň oceňují srozumitelnost a jednoduchost předávaných informací.
dc.format 73 s. (93 084)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject Junák - český skaut cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject public relations en
dc.subject communication en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject Junák - Czech Scout en
dc.subject communication channels en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza public relations ve vybrané neziskové organizaci
dc.title.alternative An Analysis of Public Relations in a Selected Non-profit Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2025-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuse on the analysis of public relations in a selected non-profit organization, specifically Junák - Czech Scout, Bílý štít Scout Centre in Nové Město na Moravě. The aim of this thesis is to evaluate the current PR activities and communication channels which are used by the organization to reach its target audience. The research used methods of analysis of current PR tools, SWOT analysis, and a questionnaire survey. The results of the results showed that the scout centre is perceived positively by the public and its activities are considered as beneficial for the city. Parents of members consider the level of communication as sufficient and appreciate the clarity and simplicity.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 70216
dc.date.submitted 2025-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account