| dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
| dc.contributor.author |
Omastová, Marcela
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:52Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:52Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57787
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Sportcentra Maty. Cílem práce je zhodnotit současný stav zákaznické spokojenosti a navrhnout opatření pro její zvýšení. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, marketingovému výzkumu, SWOT analýze a zákaznické spokojenosti. Praktická část se zaměřuje na dotazníkové šetření, které zkoumá úroveň spokojenosti zákazníků. Zjištěná data jsou následně ověřena matematicko-statistickými metodami a vyhodnocena pomocí modelu důležitosti-spokojenosti. Provedena je rovněž analýza marketingového mixu 7P a SWOT analýza společnosti. Na základě zjištěných skutečností jsou navržena opatření, jako je zlepšení stavu zázemí, pořízení bezdrátových mikrofonů pro lektory, rozšíření nabídky výživových doplňků, redesign webových stránek, zefektivnění komunikace na sociálních sítích, rozšíření lekcí pilates a pořádání komunitních akcí pro posílení vztahů se zákazníky. Tato doporučení jsou podrobena analýze rizik, která zahrnuje i návrhy opatření pro jejich eliminaci. |
|
| dc.format |
91 s. (119 559 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
| dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
| dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
| dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
| dc.subject |
service marketing
|
en |
| dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
| dc.subject |
marketing research
|
en |
| dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
| dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Maty |
|
| dc.title.alternative |
Customer Satisfaction Analysis of Sportcentrum Maty |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Sasínková, Martina |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-11 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the analysis of customer satisfaction at Sportcentrum Maty. The aim of the thesis is to evaluate the current state of customer satisfaction and propose measures to increase it. The theoretical part of the thesis is devoted to service marketing, marketing research, SWOT analysis and customer satisfaction. The practical part focuses on a questionnaire survey that examines the level of customer satisfaction. The data obtained are subsequently verified by mathematical - statistical methods and evaluated using the importance-satisfaction model. An analysis of the 7P marketing mix and a SWOT analysis of the company are also carried out. Based on the findings, measures are proposed, such as improving the state of the facilities, purchasing wireless microphones for lecturers, expanding the range of nutritional supplements, redesigning the website, streamlining communication on social networks, expanding pilates lessons and organizing community events to strengthen relationships with customers. These recommendations are subjected to a risk analysis, which also includes proposals for measures to eliminate them. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
70207
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-21 |
|