Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti |
| Author: |
Leśniaková, Nicola
|
| Advisor: |
Vydrová, Janka
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány literární i internetové zdroje zabývající se marketingem, marketingovým mixem a situačními analýzami. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti. Dále jsou provedeny vybrané marketingové situační analýzy k lepšímu pochopení prostředí společnosti. V praktické části je také provedeno dotazníkové šetření. SWOT analýza je sestavena z výsledků analýz a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou v závěru práce navržena doporučení ke zlepšení současného marketingového mixu společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57654
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account