Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky
Autor: Knotková, Lucie
Vedoucí: Večeřová, Veronika
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce s názvem "Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky" je zpracování podnikatelského plánu, který pomůže ověřit reálnost tohoto záměru a navrhnout konkrétní strategii vstupu na trh. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti podnikání, struktura podnikatelského plánu a specifika módního průmyslu. Praktická část se zaměřuje především na marketingové analýzy, které značce pomohou lépe pochopit tržní prostředí, ale také na výrobní, strategický a finanční plán.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57628
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet