Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky |
| Autor: |
Knotková, Lucie
|
| Vedoucí: |
Večeřová, Veronika
|
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce s názvem "Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky" je zpracování podnikatelského plánu, který pomůže ověřit reálnost tohoto záměru a navrhnout konkrétní strategii vstupu na trh. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti podnikání, struktura podnikatelského plánu a specifika módního průmyslu. Praktická část se zaměřuje především na marketingové analýzy, které značce pomohou lépe pochopit tržní prostředí, ale také na výrobní, strategický a finanční plán. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57628
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet