Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky

Show full item record

No preview available
Title: Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky
Author: Knotková, Lucie
Advisor: Večeřová, Veronika
Abstract: Předmětem bakalářské práce s názvem "Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky" je zpracování podnikatelského plánu, který pomůže ověřit reálnost tohoto záměru a navrhnout konkrétní strategii vstupu na trh. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti podnikání, struktura podnikatelského plánu a specifika módního průmyslu. Praktická část se zaměřuje především na marketingové analýzy, které značce pomohou lépe pochopit tržní prostředí, ale také na výrobní, strategický a finanční plán.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57628
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account