[NEOBHÁJENO] Klasické výtvarné postupy uplatňované v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Klasické výtvarné postupy uplatňované v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Deutscherová, Beáta
dc.contributor.author Rathová, Michaela
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.issued 2025-01-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57614
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na využití klasických výtvarných postupů v předškolním vzdělávání. Teoretická část vymezuje základní vývojová specifika dítěte předškolního věku a popisuje význam výtvarné činnosti pro jeho celkový rozvoj. Dále se věnuje charakteristice jednotlivých klasických výtvarných technik a jejich přínosu pro rozvoj motoriky, tvořivosti a smyslového vnímání dítěte. Praktická část představuje sadu výtvarných aktivit, které byly realizovány v mateřské škole, a to u dětí ve věku 3-6 let. Aktivity jsou rozpracovány z hlediska cílů, metodického vedení, průběhu i reflexe. Práce ukazuje, jak lze klasické výtvarné techniky efektivně propojit s každodenním programem MŠ a přizpůsobit je věkovým i individuálním možnostem dětí.
dc.format 75 s. (98 693 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject výtvarná výchova cs
dc.subject klasické výtvarné techniky cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject výtvarná činnost cs
dc.subject rozvoj dítěte cs
dc.subject preschool education en
dc.subject art education en
dc.subject classical art techniques en
dc.subject kindergarten en
dc.subject art activities en
dc.subject child development en
dc.title [NEOBHÁJENO] Klasické výtvarné postupy uplatňované v mateřské škole
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Classical Art Techniques Applied in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2025-05-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the use of classical art techniques in preschool education. The theoretical part defines the basic developmental characteristics of preschool-aged children and describes the importance of art activities for their overall development. It further outlines the characteristics of specific classical art techniques and their contribution to the development of fine motor skills, creativity, and sensory perception. The practical part presents a set of art activities implemented in a kindergarten setting with children aged 3 to 6. Each activity is described in terms of its objectives, pedagogical strategy, course of implementation, and reflection. The thesis demonstrates how classical art techniques can be effectively integrated into the daily preschool curriculum and adapted to the age and individual abilities of children.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 69961
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account