Analýza obchodní strategie vybrané společnosti v segmentu HORECA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza obchodní strategie vybrané společnosti v segmentu HORECA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculčíková, Zuzana
dc.contributor.author Fuksa, Matěj
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:45Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57600
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodní strategie společnosti Mattoni 1873 a.s. v segmentu HORECA. Cílem práce bylo analyzovat současnou obchodní strategii společnosti v segmentu HORECA, identifikovat klíčové faktory ovlivňující výběr dodavatelů a na základě zjištění z výzkumu navrhnout konkrétní doporučení pro její další rozvoj. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy z oblasti strategického řízení, popsány specifika segmentu HORECA a představeny analytické a výzkumné nástroje. Praktická část se zaměřila na aplikaci SWOT a PESTLE analýzy, provedení kvantitativního výzkumu mezi odběrateli v segmentu HORECA a realizaci kvalitativního výzkumu mezi zaměstnanci společnosti. Výsledky ukázaly, že odběratelé kladou důraz zejména na spolehlivost dodávek, kvalitu produktů a osobní přístup obchodního zástupce. Na základě těchto zjištění bylo navrženo pět konkrétních doporučení, která mohou přispět k posílení konkurenční výhody Mattoni 1873.Výsledky práce byly předány obchodnímu řediteli oddělení HORECA pro další strategické využití.
dc.format 96
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obchodní strategie cs
dc.subject HORECA cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject zákaznická spokojenost cs
dc.subject business strategy en
dc.subject HORECA en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Analýza obchodní strategie vybrané společnosti v segmentu HORECA
dc.title.alternative The Analysis of the Business Strategy of a Selected Company in the HORECA Segment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Papadaki, Šárka
dc.date.accepted 2025-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of the business strategy of Mattoni 1873 a.s. in the HORECA segment. The aim of the thesis was to evaluate the effectiveness of the current strategy, identify key factors influencing supplier selection in the field of professional gastronomy, and propose specific recommendations for further development. The theoretical part defines the basic concepts of strategic management, characterizes the specifics of the HORECA sector, and presents analytical and research tools. The practical part applies SWOT and PESTLE analyses, carries out quantitative research among HORECA customers and qualitative interviews with company employees. The results show that customers emphasize reliability of delivery, product quality, and the personal approach of sales representatives. Based on the findings, five specific recommendations were proposed to strengthen the competitive advantage of Mattoni 1873. The results of the thesis were handed over to the HORECA division sales director for further strategic use.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69943
dc.date.submitted 2025-05-23


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account