Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koutný, Lukáš
dc.contributor.author Drabová, Adéla
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:45Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57598
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané firmě. Teoretická část shrnuje klíčové poznatky z oblasti online marketingu, marketingové komunikace a specifik jednotlivých platforem včetně jejich nástrojů a trendů. V praktické části je provedena analýza aktuální marketingové strategie firmy na sociálních sítích s využitím metod jako benchmarking, SWOT analýza a model STDC. Dále je realizováno A/B testování různých formátů organických příspěvků, které byly následně propagovány. Cílem testování bylo zjistit, jaký typ obsahu nejlépe rezonuje s cílovou skupinou a přináší nejlepší výsledky z hlediska interakcí a dosahu. Na základě získaných dat jsou na závěr navržena doporučení pro optimalizaci současné marketingové strategie.
dc.format 82 s. (110 192 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject Social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
dc.title.alternative Social Media Analysis and its Use for Marketing Purposes in Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fafílek, Michael
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the analysis of social networks and their potential for marekting purposes in a selected company. The theoretical par outllines key concepts in online marketing, marketing communication, and the specifics of individual platforms, including their tools and current trends. The practical part analyses the company's current social media marketing stratégy using methods such as benchmarking, SWOT analysis, and the See-Think-Do-Care (STDC) model. In addition, A/B testing was conducted to compare different formats of social media posts, which were subsequently promoted in order to determine which content type resonates most effectively with target audience. The goal was to evaluate performance in terms of reach and user engagement. Based on the findings, recommendations are proposed to optimize the company's marketing strategy.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69941
dc.date.submitted 2025-05-23


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account