Analýza online marketingové komunikace vybraného e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza online marketingové komunikace vybraného e-shopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Daňková, Anita
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:45Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57595
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou online marketingové komunikace vybraného internetového obchodu. Práce je rozdělena do dvou částí, tedy do části teoretické a části praktické. V teoretické části se práce soustředí na téma online marketingu, e-shopu a marketingového mixu, především tedy marketingové komunikace a jejich nástrojů. Na konci teoretické části je představena analýza konkurence a SWOT analýza. Praktická část práce se věnuje představení vybraného e-shopu, analýze návštěvnosti e-shopu a také představení jeho marketingového mixu. Dále je provedena analýza současného stavu online marketingové komunikace internetového obchodu, analýza konkurence a SWOT analýza. Na základě poznatků z teoretické i praktické části jsou v závěru práce uvedena doporučení a návrhy pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace e-shopu Krowka.cz.
dc.format 86 s. (125 664)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject online marketing en
dc.subject e-shop en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix tools en
dc.title Analýza online marketingové komunikace vybraného e-shopu
dc.title.alternative Analysis of Online Marketing Communication of the Selected E-shop
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fafílek, Michael
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of online marketing communication of a selected e-shop. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical part. In the theoretical part, the thesis deals with the topic of online marketing, e-shop and marketing mix, especially marketing communication and their main tools. At the end of the theoretical part, the competetive analysis and SWOT analysis are presented. The practical part of the thesis introduces the selected e-shop, analysis of the e-shop traffic and also introduction of its marketing mix. Furthermore, the analysis of the current state of online marketing communication of the e-shop, competitor analysis and SWOT analysis is performed. Based on the findings from the theoretical and practical part, the thesis concludes with recommendations and suggestions for improving the current state of marketing communication of the e-shop Krowka.cz.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69938
dc.date.submitted 2025-05-21


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account