| dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
| dc.contributor.author |
Daňková, Anita
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:45Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:45Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57595
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou online marketingové komunikace vybraného internetového obchodu. Práce je rozdělena do dvou částí, tedy do části teoretické a části praktické. V teoretické části se práce soustředí na téma online marketingu, e-shopu a marketingového mixu, především tedy marketingové komunikace a jejich nástrojů. Na konci teoretické části je představena analýza konkurence a SWOT analýza. Praktická část práce se věnuje představení vybraného e-shopu, analýze návštěvnosti e-shopu a také představení jeho marketingového mixu. Dále je provedena analýza současného stavu online marketingové komunikace internetového obchodu, analýza konkurence a SWOT analýza. Na základě poznatků z teoretické i praktické části jsou v závěru práce uvedena doporučení a návrhy pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace e-shopu Krowka.cz. |
|
| dc.format |
86 s. (125 664) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
online marketing
|
cs |
| dc.subject |
e-shop
|
cs |
| dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
| dc.subject |
online marketing
|
en |
| dc.subject |
e-shop
|
en |
| dc.subject |
marketing mix
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
communication mix tools
|
en |
| dc.title |
Analýza online marketingové komunikace vybraného e-shopu |
|
| dc.title.alternative |
Analysis of Online Marketing Communication of the Selected E-shop |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Fafílek, Michael |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-09 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of online marketing communication of a selected e-shop. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical part. In the theoretical part, the thesis deals with the topic of online marketing, e-shop and marketing mix, especially marketing communication and their main tools. At the end of the theoretical part, the competetive analysis and SWOT analysis are presented. The practical part of the thesis introduces the selected e-shop, analysis of the e-shop traffic and also introduction of its marketing mix. Furthermore, the analysis of the current state of online marketing communication of the e-shop, competitor analysis and SWOT analysis is performed. Based on the findings from the theoretical and practical part, the thesis concludes with recommendations and suggestions for improving the current state of marketing communication of the e-shop Krowka.cz. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
69938
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-21 |
|