[NEOBHÁJENO] Využití výtvarných technik v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Využití výtvarných technik v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Deutscherová, Beáta
dc.contributor.author Kubíková, Magdalena
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:45Z
dc.date.issued 2025-01-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57584
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter. Zabývá se využitím výtvarných technik mateřské škole. Teoretická část vymezuje dětskou kresbu, výtvarné činnosti v předškolním vzdělávání a využití výtvarných technik mateřské škole, které si nadále dělí na tradiční a netradiční. Cílem praktické části je vytvořit sadu výtvarných aktivit orientovanou na využití různých tradičních a netradičních výtvarných technik. Realizace sady výtvarných aktivit se uskuteční ve vybrané mateřské škole. Po její realizaci proběhne následná evaluace. A na základě provedené evaluaci se navrhne doporučení pro praxi mateřské školy.
dc.format 80
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výtvarná činnost cs
dc.subject výtvarné techniky cs
dc.subject výtvarné prostředky cs
dc.subject dětská kresba cs
dc.subject jemná motorika cs
dc.subject art activity en
dc.subject art techniques en
dc.subject art resources en
dc.subject children's drawing en
dc.subject fine motor skills en
dc.title [NEOBHÁJENO] Využití výtvarných technik v mateřské škole
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Use of Art Techniques in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2025-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-applied character. It deals with the use of art techniques in kindergarten. The theoretical part defines children's drawing, art activities in preschool education and the use of art techniques in kindergarten, which are further divided into traditional and non-traditional. The aim of the practical part is to create a set of art activities oriented to the use of different traditional and non-traditional art techniques. The implementation of the set of art activities will take place in a selected kindergarten. After its implementation a follow-up evaluation will take place. And based on the evaluation, recommendations for practice in kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 69926
dc.date.submitted 2025-04-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account