Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
| dc.contributor.author |
Bumbalová, Karolína
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:44Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:44Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57571
|
|
| dc.description.abstract |
Tématem této bakalářská práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti, která se specializuje na prodej a montáž stínící techniky. Cílem práce je zhodnotit účinnost současných komunikačních nástrojů a identifikovat jejich silné a slabé stránky. Teoretická část se věnuje definici marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu, včetně online nástrojů. V praktické části je realizováno dotazníkové šetření mezi zákazníky a provedeny analýzy SWOT, Porterův model pěti sil a Pain and Gain analýza. Na základě výsledků jsou navržena konkrétní doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. |
|
| dc.format |
82 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
| dc.subject |
online marketing
|
cs |
| dc.subject |
stínící technika
|
cs |
| dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
| dc.subject |
analýza
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
communication mix
|
en |
| dc.subject |
online marketing
|
en |
| dc.subject |
shading technology
|
en |
| dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
| dc.subject |
analysis
|
en |
| dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
|
| dc.title.alternative |
An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Horáková, Monika |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-09 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the analysis of marketing communication of a selected company specializing in the sale and installation of shading technology. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of current communication tools and identify their strengths and weaknesses. The theoretical part is devoted to the definition of marketing, marketing communication and communication mix, including online tools. In the practical part, a customer survey is conducted and SWOT analysis, Porter Five Forces analysis and Pain and Gain analysis are performed. Based on the results, specific recommendations are proposed to improve the marketing communication of the selected company. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
69909
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-23 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account