Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Bumbalová, Karolína
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:44Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:44Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57571
dc.description.abstract Tématem této bakalářská práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti, která se specializuje na prodej a montáž stínící techniky. Cílem práce je zhodnotit účinnost současných komunikačních nástrojů a identifikovat jejich silné a slabé stránky. Teoretická část se věnuje definici marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu, včetně online nástrojů. V praktické části je realizováno dotazníkové šetření mezi zákazníky a provedeny analýzy SWOT, Porterův model pěti sil a Pain and Gain analýza. Na základě výsledků jsou navržena konkrétní doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
dc.format 82 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject stínící technika cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject online marketing en
dc.subject shading technology en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is the analysis of marketing communication of a selected company specializing in the sale and installation of shading technology. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of current communication tools and identify their strengths and weaknesses. The theoretical part is devoted to the definition of marketing, marketing communication and communication mix, including online tools. In the practical part, a customer survey is conducted and SWOT analysis, Porter Five Forces analysis and Pain and Gain analysis are performed. Based on the results, specific recommendations are proposed to improve the marketing communication of the selected company.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69909
dc.date.submitted 2025-05-23


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account