Analýza marketingového mixu útulku pro psy Nádej
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingového mixu útulku pro psy Nádej |
| Autor: |
Bohunická, Viktória
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca sa zameriava na analýzu marketingového mixu útulku pre psov Nádej, ktorý pôsobí v rámci neziskového sektora. Obsah práce je rozdelený do dvoch hlavných častí - teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy súvisiace s marketingom, marketingovým mixom a jeho postavením v neziskovom sektore. Praktická časť sa zameriava na podrobnú analýzu súčasného marketingového mixu útulku. Pomocou SWOT analýzy identifikuje silné a slabé stránky organizácie. Taktiež však navrhuje kroky na jeho optimalizáciu. Tieto návrhy obsahujú konkrétne opatrenia na zlepšenie marketingových stratégií útulku. Poukazuje na jeho reálne možnosti a obmedzenia. Medzi hlavné odporúčania patrí nadviazanie spolupráce s miestnymi firmami a školami, organizovanie podujatí či aktívne zapájanie sa do fundraisingových kampaní. Tieto aktivity by mohli výrazne prispieť k zvýšeniu povedomia o činnostiach útulku a zároveň povzbudiť verejnosť k finančnej či materiálnej pomoci. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57566
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet