Návrh transformace tradiční formy marketingové komunikace na digitální ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh transformace tradiční formy marketingové komunikace na digitální ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh transformace tradiční formy marketingové komunikace na digitální ve vybrané společnosti
Autor: Jurikovič, Tereza
Vedoucí: Koutný, Lukáš
Abstrakt: Bakalárska práca sa zaoberá vymedzením marketingovej komunikácie a praktickou aplikáciou znalostí na prevádzku Hypoxi štúdio Trenčín. Cieľom práce je návrh konkrétnych odporúčaní, ktoré by spoločnosti vedeli zabezpečiť rast zákazníckej základne, tržného podielu, a zároveň celkovú spokojnosť zákazníkov, spotrebiteľov. Samotná formulácia odporúčaní podliehala prevedeniu komplexnej analýzy, ktorá by mala spoločnosti zabezpečiť relevantné odporúčania. V súvislosti s komplexným charakterom analýzy podniku bola vykonaná analýza marketingového mixu, SWOT analýza, popísanie a pozorovanie súčasných komunikačných aktivít, a taktiež kvantitatívne dotazníkové šetrenie, ktoré sa zameriavalo na identifikáciu preferencií spotrebiteľov v kontexte marketingovej komunikácie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57442
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet