| dc.contributor.advisor |
Vojtěšek, Jiří
|
|
| dc.contributor.author |
Wolf, Tomáš
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:25Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:25Z |
|
| dc.date.issued |
2024-12-04 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57177
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingových strategií firmy AsiComp s.r.o., která nabízí IT produkty a služby spojené s nimi. Cílem práce bylo navrhnout strategií, která má pozvednout veřejné povědomí o firmě a napomoci zvýšit počty prodaných produktů a služeb, díky prezentaci firmy prostřednictvím krátkých videí a příspěvků na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými strategiemi, marketingem v IT a popisem marketingových aktivit největších IT obchodů v České republice. Praktická část popisuje činnosti zvolené firmy, její web a výchozí stav propagací. Podle analýzy výchozího stavu propagací byla navrhnuta marketingová strategie, realizovány všechny propagační činnosti a následně vyhodnocen dopad propagačních činností. |
|
| dc.format |
71 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
| dc.subject |
IT marketing
|
cs |
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
IT společnost
|
cs |
| dc.subject |
propagace na sociálních sítích
|
cs |
| dc.subject |
marketing strategy
|
en |
| dc.subject |
IT marketing
|
en |
| dc.subject |
social networks
|
en |
| dc.subject |
IT company
|
en |
| dc.subject |
promotion on social networks
|
en |
| dc.title |
Návrh marketingové strategie IT firmy |
|
| dc.title.alternative |
Design of a Marketing Strategy for an IT Company |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Matušů, Radek |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-23 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelors thesis deals with the design of marketing strategies for the company AsiComp s.r.o., which offers IT products and related services. The aim of the thesis was to design a strategy that should raise the public awareness of the company and increase number of sold products and services, thanks to the company's presentation through short videos and posts on social networks. The theoretical part deals with marketing, marketing strategies, marketing in IT and description of marketing strategies of the biggest IT stores in Czech Republic. The practical part describes the activities of company, website of company and the initial state of promotions. According to the analysis of the initial state of promotians, marketing strategy was designed, all marketing activities were implemented and the impact of promotional activities was evaluated. |
|
| dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
| dc.identifier.stag |
69325
|
|
| dc.date.submitted |
2025-06-09 |
|