Návrh marketingové strategie IT firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie IT firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vojtěšek, Jiří
dc.contributor.author Wolf, Tomáš
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:25Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:25Z
dc.date.issued 2024-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57177
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingových strategií firmy AsiComp s.r.o., která nabízí IT produkty a služby spojené s nimi. Cílem práce bylo navrhnout strategií, která má pozvednout veřejné povědomí o firmě a napomoci zvýšit počty prodaných produktů a služeb, díky prezentaci firmy prostřednictvím krátkých videí a příspěvků na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými strategiemi, marketingem v IT a popisem marketingových aktivit největších IT obchodů v České republice. Praktická část popisuje činnosti zvolené firmy, její web a výchozí stav propagací. Podle analýzy výchozího stavu propagací byla navrhnuta marketingová strategie, realizovány všechny propagační činnosti a následně vyhodnocen dopad propagačních činností.
dc.format 71
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject IT marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject IT společnost cs
dc.subject propagace na sociálních sítích cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject IT marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject IT company en
dc.subject promotion on social networks en
dc.title Návrh marketingové strategie IT firmy
dc.title.alternative Design of a Marketing Strategy for an IT Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matušů, Radek
dc.date.accepted 2025-06-23
dc.description.abstract-translated This bachelors thesis deals with the design of marketing strategies for the company AsiComp s.r.o., which offers IT products and related services. The aim of the thesis was to design a strategy that should raise the public awareness of the company and increase number of sold products and services, thanks to the company's presentation through short videos and posts on social networks. The theoretical part deals with marketing, marketing strategies, marketing in IT and description of marketing strategies of the biggest IT stores in Czech Republic. The practical part describes the activities of company, website of company and the initial state of promotions. According to the analysis of the initial state of promotians, marketing strategy was designed, all marketing activities were implemented and the impact of promotional activities was evaluated.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies in Administration en
dc.identifier.stag 69325
dc.date.submitted 2025-06-09


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account