Přehled matematického software pro výuku
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Perůtka, Karel
|
|
| dc.contributor.author |
Jurša, Petr
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:24Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:24Z |
|
| dc.date.issued |
2024-12-04 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57145
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce analyzuje matematický software vhodný pro vzdělávací účely a vytváří výukové materiály pro programovací jazyk Python a jeho matematické knihovny. Teoretická část systematicky představuje osm vybraných softwarových nástrojů rozdělených do kategorií vědeckých výpočetních systémů, dynamických geometrických systémů, systémů pro symbolickou matematiku a mobilních aplikací. Praktická část se zaměřuje na tvorbu komplexní sady výukových materiálů v českém jazyce zahrnující čtyři výukové prezentace, třicet demonstračních příkladů a český manuál o rozsahu sedmdesáti sedmi stran. Vytvořené materiály byly ověřeny dotazníkovým šetřením. |
|
| dc.format |
77 s. (109 761 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
matematický software
|
cs |
| dc.subject |
Python
|
cs |
| dc.subject |
NumPy
|
cs |
| dc.subject |
SciPy
|
cs |
| dc.subject |
Matplotlib
|
cs |
| dc.subject |
výukové materiály
|
cs |
| dc.subject |
vzdělávací technologie
|
cs |
| dc.subject |
mathematical software
|
en |
| dc.subject |
Python
|
en |
| dc.subject |
NumPy
|
en |
| dc.subject |
SciPy
|
en |
| dc.subject |
Matplotlib
|
en |
| dc.subject |
teaching materials
|
en |
| dc.subject |
educational technology
|
en |
| dc.title |
Přehled matematického software pro výuku |
|
| dc.title.alternative |
An Overview of Mathematical Software for Teaching |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Polášek, Vladimír |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-24 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis analyses mathematical software suitable for educational purposes and creates tutorials for the Python programming language and its mathematical libraries. The theoretical part systematically presents eight selected software tools categorized into scientific computing systems, dynamic geometric systems, symbolic mathematics systems and mobile applications. The practical part focuses on the creation of a comprehensive set of tutorial materials in Czech language, including four tutorial presentations, thirty demonstration examples and a Czech manual of seventy-seven pages. The developed materials were validated by a questionnaire survey. |
|
| dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
| dc.identifier.stag |
69280
|
|
| dc.date.submitted |
2025-06-09 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account