Komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
| dc.contributor.author |
Jirčíková, Klára
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:20Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:20Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57053
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích. Cílem je zjistit, zda a jak se komunikace klubu oproti předchozímu roku změnila a zda si těchto změn všimli i sledující. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy z oblasti marketingu, public relations a sportovní komunikace. Praktická část představuje klub, provádí SWOT analýzu, porovnává výsledky dvou dotazníkových šetření a na základě získaných dat navrhuje doporučení pro další zlepšení komunikace klubu. |
|
| dc.format |
73 s. (85 287 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
komunikace
|
cs |
| dc.subject |
florbal
|
cs |
| dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
| dc.subject |
public relations
|
cs |
| dc.subject |
social networks
|
en |
| dc.subject |
communication
|
en |
| dc.subject |
floorball
|
en |
| dc.subject |
sports marketing
|
en |
| dc.subject |
public relations
|
en |
| dc.title |
Komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích |
|
| dc.title.alternative |
Communication of Floorball Club FbK TJ Svitavy on Social Networks |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the analysis of communication of the floorball club FbK TJ Svitavy on social networks. The aim is to find out whether and how the club's communication has changed compared to the previous year and whether the followers have noticed these changes. The theoretical part defines key concepts from the field of marketing, public relations and sports communication. The practical part introduces the club, performs a SWOT analysis, compares the results of two questionnaire surveys and, based on the data obtained, proposes recommendations for further improvement of the club's communication. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
69128
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-17 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account