Komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Jirčíková, Klára
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:20Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:20Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57053
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích. Cílem je zjistit, zda a jak se komunikace klubu oproti předchozímu roku změnila a zda si těchto změn všimli i sledující. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy z oblasti marketingu, public relations a sportovní komunikace. Praktická část představuje klub, provádí SWOT analýzu, porovnává výsledky dvou dotazníkových šetření a na základě získaných dat navrhuje doporučení pro další zlepšení komunikace klubu.
dc.format 73 s. (85 287 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject florbal cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject public relations cs
dc.subject social networks en
dc.subject communication en
dc.subject floorball en
dc.subject sports marketing en
dc.subject public relations en
dc.title Komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích
dc.title.alternative Communication of Floorball Club FbK TJ Svitavy on Social Networks
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the analysis of communication of the floorball club FbK TJ Svitavy on social networks. The aim is to find out whether and how the club's communication has changed compared to the previous year and whether the followers have noticed these changes. The theoretical part defines key concepts from the field of marketing, public relations and sports communication. The practical part introduces the club, performs a SWOT analysis, compares the results of two questionnaire surveys and, based on the data obtained, proposes recommendations for further improvement of the club's communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 69128
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account