Projekt marketingové komunikace fitness centra Fešifitness
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové komunikace fitness centra Fešifitness |
| Autor: |
Kaufmann, Ondřej
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Hlavní téma této diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikace fitness centra Fešifitness. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii, která povede ke zvýšení povědomí o značce, oslovení nových klientů a posílení loajality stávajících klientů zejména s ohledem na sezonnost. Pomocí provedení dotazníkového šetření, analýzy STP pro segmentaci trhu, PESTEL analýzy pro mikro a makro prostředí, analýzy konkurence a SWOT analýzy, bylo zjištěno několik důležitých informací. Vypracovaný projekt pracuje s těmito informacemi a obsahuje konkrétní návrhy doplněné o grafické zpracování. Hlavním přínosem projektu je sestavení komplexní marketingové komunikace, která posiluje značku Fešifitness, zvyšuje loajalitu stávajících zákazníků a efektivně cílí na nové klienty. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57020
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet