Tvorba business plánu pro vznik nového podnikatelského subjektu
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Novák, Petr
|
|
| dc.contributor.author |
Petříková, Petra
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:18Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:18Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56997
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje tvorbě podnikatelského plánu pro založení pojízdného bistra provozovaného v tzv. food trucku ve městě Hodonín. Jejím hlavním účelem je posouzení, zda bude podnik žádaný zákazníky a rentabilní. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část obsahuje odborné poznatky týkající se podnikání a služeb s konkretizací na pohostinství. Obsahem praktické částí je analýza podnikatelského prostředí a cílového trhu, ve kterém figurují analytické nástroje vybrané z teoretické části. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, které slouží ke zjištění potřeb a preferencí potenciálních zákazníků. Na základě provedené analýzy a výsledků dotazníkového šetření je v praktické části vytvořen konkrétní podnikatelský plán, který slouží jako podklad pro uskutečnění konkrétního podnikatelského záměru - otevření food trucku. |
|
| dc.format |
108 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
| dc.subject |
food truck
|
cs |
| dc.subject |
rychlé občerstvení
|
cs |
| dc.subject |
podnikání
|
cs |
| dc.subject |
analýza
|
cs |
| dc.subject |
finanční plán
|
cs |
| dc.subject |
business plan
|
en |
| dc.subject |
food truck
|
en |
| dc.subject |
fast food
|
en |
| dc.subject |
business
|
en |
| dc.subject |
analysis
|
en |
| dc.subject |
financial plan
|
en |
| dc.title |
Tvorba business plánu pro vznik nového podnikatelského subjektu |
|
| dc.title.alternative |
Creating a Business Plan for the Establishment of a New Business Entity |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-02 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is devoted to the creation of a business plan for the establishment of a mobile bistro operated in a so-called food truck in the city of Hodonín. The main purpose is to assess whether the business will be in demand by customers and profitable. The diploma thesis consists of two parts. The theoretical part contains expert knowledge related to business and services, with a specific focus on the hospitality industry. The practical part includes an analysis of the business environment and (the) target market, using selected analytical tools presented in the theoretical section. The practical part also includes a questionnaire survey aimed at identifying the needs and preferences of potential customers. Based on the conducted analysis and the results of the survey, a specific business plan is developed, serving as a basis for the implementation of a concrete business idea - the opening of a food truck. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání a ekonomika podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship and Business Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
| dc.identifier.stag |
66733
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-25 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account