[NEOBHÁJENO] Míra zastoupení aplikací ve výuce v primárním vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Obonya, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Mrhálková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:17:03Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:17:03Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56735
|
|
dc.description.abstract |
Tématem práce je zjištění míry zastoupení aplikací ve výuce v primárním vzdělávání ve vztahu k tomu, jaké aplikace učitelé využívají, jaké používají digitální technologie a přínosy a rizika využívání digitálních aplikací a technologií ve výuce. Cílem práce je zjistit zastoupení vybraných digitálních aplikací ve výuce na prvním stupni základní školy. Učitelé účastnící se výzkumu potvrzují, že často využívají vybrané digitální aplikace ve výuce. Digitální aplikace pomáhají učitelům, jak v přípravě na hodinu, tak přímo ve vyučování. |
|
dc.format |
64 s. (76 873) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
m-learning
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
online technologie ve vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
m-learning
|
en |
dc.subject |
application
|
en |
dc.subject |
digital technology
|
en |
dc.subject |
online technology in education
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Míra zastoupení aplikací ve výuce v primárním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Level of Representation of Applications in Primary Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2024-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis is to determine the degree of representation of applications in teaching in primary education in relation to what applications teachers use, what digital technologies they use and the benefits and risks of using digital applications and technologies in teaching. The aim of the work is to find out the representation of selected digital applications in teaching at the first grade of primary school. Teachers participating in the research confirm that they often use selected digital applications in teaching. Digital applications help teachers both in preparing for class and directly in teaching. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
67576
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account