dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Gachová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:58Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:58Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56607
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na význam definování a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) pro obchodní zástupce a na implementaci nového CRM systému v rámci společnosti za účelem podpory strategického rozhodování a posílení zákaznických vztahů. Cílem práce je vytvořit efektivní systém KPI, odvozený z benchmarkingu, který porovnává výkon s nejlepšími standardy v daném odvětví. Tento systém byl aplikován na konkrétní případ vybrané společnosti, a prostřednictvím analýzy současného stavu a integrace teoretických poznatků byla vypracována doporučení pro zlepšení výkonnosti obchodního týmu. Výsledkem práce bylo zavedení systému klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI), které jsou nyní systematicky monitorovány a integrovány do CRM systému, což umožňuje efektivnější kontrolu a řízení obchodních procesů. |
|
dc.format |
112 s. (147 441 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výkonový management
|
cs |
dc.subject |
výkonnost podniku
|
cs |
dc.subject |
klíčové ukazatele výkonnosti
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
performance management
|
en |
dc.subject |
business performance
|
en |
dc.subject |
key performance indicators
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení řízení výkonnosti pomocí KPI ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project to Improve the Performance Management Using KPIs in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Popesko, Boris |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the importance of defining and monitoring Key Performance Indicators (KPIs) for sales representatives and on implementing a new CRM system within the company to support strategic decision-making and strengthen customer relationships. The aim of the thesis is to create an efficient KPI system, derived from benchmarking, which compares performance with the best standards in the industry. This system was applied to a specific case of a selected company, and through the analysis of the current situation and the integration of theoretical knowledge, recommendations for improving the performance of the sales team were formulated. The result of the work was the establishment of a KPI system, which is now systematically monitored and integrated into the CRM system, enabling more effective control and management of business processes. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship and Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
dc.identifier.stag |
66717
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-16 |
|