Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Kořínková, Vendula
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:37Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:37Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56101
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se bude věnovat marketingové komunikaci Ochotnického divadla ve Hvozdné v prostředí Facebooku. Zaměří se na popis základních pojmů marketingové komunikace z hlediska divadelní i neziskové instituce a také na Facebook jako komunikační nástroj. Na základě provedeného výzkumu v podobě obsahové analýzy a hloubkových rozhovorů budou analyzovány příspěvky této divadelní instituce. Výstupem této bakalářské práce budou doporučení pro další komunikaci.
dc.format 120 s. (81 672 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace v divadle cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Ochotnické divadlo ve Hvozdné cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject hloubkové rozhovory cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communication in theatre en
dc.subject social networks en
dc.subject amateur theatre in Hvozdná en
dc.subject content analysis en
dc.subject in-depth interviews en
dc.title Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné
dc.title.alternative Marketing Communication of the Amateur Theatre in Hvozdná
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis will focus on the marketing communication of the Voluntary Theatre in Hvozdná in the Facebook environment. It will focus on the description of the basic concepts of marketing communication from the point of view of a theatre and a non-profit institution and also on Facebook as a communication tool. Based on the research conducted in the form of content analysis and in-depth interviews, the posts of this theatre institution will be analyzed. The thesis will be conducted with recommendations for further communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68245
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kořínková_2024_dp.pdf 17.37Mb PDF View/Open None
kořínková_2024_op.docx 128.2Kb Unknown View/Open None
kořínková_2024_vp.docx 92.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account