Podnikatelský záměr založení nové oděvní značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Podnikatelský záměr založení nové oděvní značky |
Author: |
Bismildin, Rauan
|
Advisor: |
Popesko, Boris
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce zkoumá založení nové značky streetstyle módy se zaměřením na udržitelnost, přizpůsobení a vysoce kvalitní výrobu. Výzkum zahrnuje komplexní analýzu trhu, identifikaci klíčových spotřebitelských demografií a zkoumání aktuálních módních trendů. Značka si klade za cíl integrovat různé globální vlivy streetstyle módy při prioritizaci etické výroby a ekologických materiálů. Podrobné finanční projekce a operační plány jsou poskytnuty k zajištění životaschopnosti a růstu značky. Práce končí strategickými doporučeními pro spuštění a rozšíření podnikání, zdůrazňující význam inovativního designu, digitálního marketingu a silné značkové identity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55783
|
Date:
|
2023-11-20 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Discipline:
|
Informační technologie v administrativě |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account