Narativní analýza reklamních filmů značky Dove
Show full item record
No preview available
Title:
|
Narativní analýza reklamních filmů značky Dove |
Author: |
Nováková, Marika
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je narativní analýza vybraných reklamních filmů značky Dove. Pro účely této práce byla v teoretické části provedena literární rešerše, na jejímž podkladu byla definována příslušná terminologie a teoretická podoba metodologického rámce. Metoda použitá v této diplomové práci, narativní analýza, je kategorizována a analýza je prováděna v mezích těchto kategorií. Cílem práce je nejen ukázat, že narativní analýza má v marketingové komunikaci své místo, ale rovněž ji aplikovat v rámci zvolených reklamních filmů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55640
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account