Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mekyska, Petr
dc.contributor.author Vaculíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-16T12:41:12Z
dc.date.available 2010-07-16T12:41:12Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5525
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti zákazníků, kteří nakupují v prodejním skladě firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. Práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části vyjadřuji poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V analytické části již ře-ším konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vztahuje. Nejprve firmu charakterizuji, poté analyzuji zákazníky a zjistím, zda jsou s nákupem ve skladě spokojení. Na závěr navrhuji doporučení, která by mohla zajistit zvýšení hotovostního prodeje v prodejním skladě firmy. cs
dc.format 64 s., 10 s. přiloh cs
dc.format.extent 1171348 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojený zákazník cs
dc.subject nespokojený zákazník cs
dc.subject komunikace se zákazníkem cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject customer en
dc.subject satisfied customer en
dc.subject dissatisfied customer en
dc.subject communication with customer en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of customer's satisfaction and ways of communication in storehouse the ŘEMPO VEGA, ltd. company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2008-01-23
dc.description.abstract-translated The objective of my Bachelor thesis is to analyse the satisfaction of customers who shop in the sales storehouse of ŘEMPO VEGA, s.r.o. I divided the thesis into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part, I dealt with knowledge obtained from technical literature concerning the customers, their satisfaction and the marketing research. In the analytical part, I dealt with particular situations concerning the company which is the object of the research. First, I described the company and then I analysed the customers and ascertained whether they were satisfied with shopping in the storehouse. In conclusion, I proposed actions which could increase the cash sales of the company's sales storehouse. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7415
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vaculíková_2008_bp.pdf 1.117Mb PDF View/Open
vaculíková_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
vaculíková_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account