Výuka počítačových sítí v prostředí simulačního software metodou badatelsky orientované výuky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výuka počítačových sítí v prostředí simulačního software metodou badatelsky orientované výuky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jašek, Roman
dc.contributor.author Vošahlík, Jiří
dc.date.accessioned 2023-12-20T14:17:22Z
dc.date.available 2023-12-20T14:17:22Z
dc.date.issued 2023-07-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54614
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zpracování úloh pro výuku počítačových sítí na středních školách v prostředí simulačního softwaru prostřednictvím badatelsky oriento-vané výuky. Součástí práce jsou vytvořené úlohy v simulačním softwaru s návodem k řešení, s možností automatického hodnocení a s otestovaným řešením. K úlohám jsou připojeny také pracovní listy. V teoretické části je popsána badatelsky orientované výuky. V praktické části je proveden výzkum nejčastěji používaných simulačních softwarů pou-žívaných k výuce na středních školách. Poté je vytvořen návod, jak se simulačním soft-warem zacházet a postup řešení jednotlivých úloh. V závěru je zpětná vazba od učitelů i studentů.
dc.format 35 s. (156 580 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Badatelsky orientovaná výuka cs
dc.subject Cisco Packet Tracer cs
dc.subject GNS3 cs
dc.subject Inquiry Based Education en
dc.subject Cisco Packet Tracer en
dc.subject GNS3 en
dc.title Výuka počítačových sítí v prostředí simulačního software metodou badatelsky orientované výuky
dc.title.alternative Teaching Computer Networks in a Simulation Software Environment Using the Method of Research-Oriented Teaching
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Michal
dc.date.accepted 2023-09-11
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the processing of tasks for teaching computer networks at secondary schools in the environment of simulation software through Inquiry Based Education. Part of the work are tasks created in simulation software with instructi-ons for solving them, with the possibility of automatic evaluation and with a tested solu-tion. Worksheets are also attached to the tasks. The Inquiry Based Education is described in the theoretical part. In the practical part, research is carried out on the most frequently used simulation software used for teaching in secondary schools. After that, instructions are created on how to handle the simulation software and the procedure for solving indi-vidual tasks. At the end there is feedback from teachers and students.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 66037
dc.date.submitted 2023-08-24


Files in this item

Files Size Format View Description
vošahlík_2023_dp.pdf 5.412Mb PDF View/Open None
vošahlík_2023_op.pdf 217.0Kb PDF View/Open None
vošahlík_2023_vp.pdf 214.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account