Metody snímání kontaktního zvuku v jedoucím automobilu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metody snímání kontaktního zvuku v jedoucím automobilu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hruda, Pavel
dc.contributor.author Knap, Vojtěch
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:30Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:30Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54343
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je shrnout postupy snímání kontaktního zvuku u jedoucích automobilů. Primárně jde o záznam dialogu společně se synchronními ruchy, přičemž jsou definovány typy používanych mikrofonů, jejich umístění a uchycení. Dále jsou zmíněny pracovní postupy od preprodukce až po samotné nahrávání. Na základě analytické metody, dotazníků a rozhovorů s předními zvukovymi mistry z České republiky jsou podtrhnuta fakta u jednotlivych kapitol. V neposlední řadě jsou tvrzení a nabyté zkušenosti aplikovány v praxi při záznamu dvou rozdílnych typů automobilů. Závěrem je shrnutí pozitiv i negativ specifickych pro tento druh kontaktního snímání s ucelenym pohledem na problematiku.
dc.format 51 s. (64 994 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kontaktní zvuk cs
dc.subject automobily cs
dc.subject metody snímání cs
dc.subject nahrávací zařízení cs
dc.subject mikrofony cs
dc.subject Contact Sound en
dc.subject Cars en
dc.subject Sensing Methods en
dc.subject Recording Equipment en
dc.subject Microphones en
dc.title Metody snímání kontaktního zvuku v jedoucím automobilu
dc.title.alternative Methods of contact sound in a moving car
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Snopko, Erik
dc.date.accepted 2023-06-15
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to summarize the procedures of contact sound sensing in moving cars. Primarily, the recording of dialogue along with synchronous movements, while the types of microphones used, their placement and mounting are defined. Furthermore, the workflows from pre-production to the actual recording are mentioned. Based on analytical methods, questionnaires and interviews with leading sound masters in the Czech Republic, the facts of each chapter are underlined. Last but not least, the statements and lessons learned are applied in practice in the recording of two different types of cars. Finally, a summary of the positives and negatives specific to this type of contact sensing is presented with a comprehensive view of the issue.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Zvuková skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Sound Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 63169
dc.date.submitted 2023-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
knap_2023_dp.pdf 7.091Mb PDF View/Open None
knap_2023_op.pdf 171.6Kb PDF View/Open None
knap_2023_vp.pdf 201.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account