Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mach, Václav
dc.contributor.author Kolesík, Ondřej
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:28Z
dc.date.issued 2022-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54281
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá vývojem speciální rukavice pro snímání pohybu prstů na ruce s využitím v prostředí virtuální reality. V teoretické části práce je provedena rešerše na téma virtuální reality, její přínos a praktické využití. Dále jsou popsány softwarové nástroje, které jsou využity v praktické části práce - Unreal Engine a Arduino. V praktické části je navržena a vyrobena rukavice, která umožňuje snímání pohybu prstů a je pro-pojena s programem Unreal Engine. Výsledná rukavice byla otestována v prostředí virtuální reality s cílem ověřit její funkčnost.
dc.format 80 s (65233 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject virtuální realita cs
dc.subject Unreal Engine cs
dc.subject Arduino cs
dc.subject rukavice cs
dc.subject snímání pohybu prstů cs
dc.subject virtual reality en
dc.subject Unreal Engine en
dc.subject Arduino en
dc.subject glove en
dc.subject finger motion tracking en
dc.title Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě
dc.title.alternative Finger Motion Sensing with Usage in Virtual Reality
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Veľas, Andrej
dc.date.accepted 2023-06-15
dc.description.abstract-translated This master's thesis focuses on the development of a special glove for tracking finger motion on the hand and its usage in virtual reality environments. In the theoretical part, research on virtual reality, its benefits, and practical usage is conducted. Furthermore, software tools used in the practical part of the work, such as Unreal Engine and Arduino, are described. In the practical part, a glove is designed, manufactured, and connected to the Unreal Engine program to enable finger motion tracking. The resulting glove was tested in a virtual reality environment to verify its functionality.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Informační technologie cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies en
dc.identifier.stag 63399
dc.date.submitted 2023-05-24


Files in this item

Files Size Format View Description
kolesík_2023_dp.pdf 9.192Mb PDF View/Open None
kolesík_2023_op.pdf 214.4Kb PDF View/Open None
kolesík_2023_vp.pdf 243.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account